Przejdź do treści
Ekonomik_3a

Oferta – LICEUM

Drodzy ósmoklasiści,
wychodząc naprzeciw dużemu zainteresowaniu kontynuowaniem edukacji w naszej szkole powracamy do tradycji prowadzenia nauki w ramach XI Liceum Ogólnokształcącego.
Proponujemy następujące klasy:
    • 1 AL – KLASA HUMANISTYCZNO-ARTYSTYCZNA
ROZSZERZENIE: j. polski, historia sztuki Propozycje tą kierujemy do uczniów interesujących się sztuką, architekturą, reklamą, grafiką komputerową, kulturą, literaturą, teatrem i wiążących swój dalszy rozwój z wymienionymi dziedzinami. Jest to klasa dla osób twórczych, stawiająch na indywidualizm i kreatywność oraz świadomych ich znaczenia w dzisiejszym świecie. ZAJĘCIA UZUPEŁNIAJĄCE (I, II, III klasa) – PODSTAWY PRODUKCJI TELEWIZYJNEJ W TRAKCIE TYCH ZAJĘĆ: nauczysz się tworzyć własne audycje reportażowe, poznasz studio telewizyjne od kuchni, odkryjesz rolę dźwięku w produkcji telewizyjnej, zdobędziesz umiejętności patrzenia na świat okiem kamery.
  • 1 BL – KLASA BIZNESOWO-TURYSTYCZNAROZSZERZENIA: geografia, j. angielski
    Propozycja ta jest kierowana do osób ciekawych świata, jego różnorodności i złożoności, pragnących odkryć go aktywnie dla siebie i innych. Zainteresowanych funkcjonowaniem turystyki zbiorowej i zindywidualizowanej oraz poznaniem podstawowej, praktycznej wiedzy niezbędnej do prowadzenia działalności turystycznej w Polsce i zagranicą.
    ZAJĘCIA UZUPEŁNIAJĄCE(I, II, III KLASA) – PODSTAWY ZARZĄDZANIA MARKĄ
    W RAMACH TYCH ZAJĘĆ:
  Zapoznasz się z działalnością EUROREGIONU KARPACKIEGO. Zdobędziesz praktyczna wiedzę na temat zarządzania i planowania kampanii promocyjnych produktów turystycznych. Dowiesz się jakie znaczenie ma marka w świecie znaków, otrzymasz wiedzę na temat znaczenia indywidualizacji, identyfikacji i wyróżnienia na rynku produktów i usług. Rozwiniesz praktyczną znajomość języka angielskiego.